develop

develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



 موفقیت تیم ملی  والیبال ایران مقاب تیم ملی  والیبال ایتالیا در چهارچوب رقابت های لیگ جهانی انعکاس گسترده ای داشته و عملکرد تیم ملی ایران مورد تحسین و توجه خاص این رسانه ها قرار گرفت.

 سایت رسمی گاتزتادلوسپرت با ارائه گزارشی از عملکرد جالب توجه والیبالیست های ایرانی،‌عملکرد تیم ملی ایتالیا مقابل این کشور را گامي کاملا اشتباه دانسته و اعلام کرد که ولاسکو در حالی توانست موفق به زانو در آوردن بروتو شود که ایتالیا با پانزده امتیاز در صدر گروه خود قرار داشته و مدعی نخست برای پشت سر گذاشتن حریفان حاضر در این دوره است.

 گاتزتا دلوسپرت در گزارشی اعلام کرد که در ست نخست از این مسابقه کاملا به نفع ایران از نظر فنی تمام شده و ایرانی ها در ضربات سرویس توانستند بخوبی برای ایتالیا دردسر ساز شوند در ادامه بازی حضور تاثیر گذار " وتتوری" و " ساوانی" باعث شد تا ایتالیا در حلمه به ایران موفق تر از دو ست اول پیش رود ولی باز هم این موفقیت نتوانست زمینه در دست گرفتن بازی و ایجاد زمینه برتری را برای آتزوري ها فراهم کنند و در تمام طول بازی بارها شاگردان ولاسکو زمینه عقب نشینی ايتاليا يي ها را فراهم کردند.در ادامه شبکه خبری اسکای اسپورت هم بعد از شکست ایتالیا مقابل ولاسکو از شبی تلخ برای والیبال ایتالیا سخن گفته و اعلام کرد که ایتالیا زمانی در کنار ولاسکو به نتایج خارق العاده ای در لیگ جهانی دست یافته است و حالا باید در مقابل ولاسکویی که مدتها پیش راهی تهران شده و با برنامه ریزی پیش رفته و توانسته تیمی قدرتمند را تربیت کند طعم تلخ شکست را تجربه کند.

 شبکه اسکای اسپورت در گزارش خود نوشت: بی شک ایتالیا وطن دوم خولیو ولاسکو است و شهر مودناهم شهر دوم این مربی ایتالیایی آرژانتینی است او سالها در این شهر فعالیت کرده و موفق به تربیت بازیکنان بزرگی شده که حالا همه آنها استادان و مربیان بزرگی در این رشته هستند، ولی هنر خاص و ویژگی های منحصر به فرد ولاسکو در ایران تجربه ای لذت بخش را برای او رقم زده و رضایتی هرچه تمامتر را برایش فراهم کرد او که سالها در والیبال ایتالیا فعالیت کرده و حالا زمینه شکست بسیار سنگین را برای این کشور در کنار ایران فراهم کرد و باعث شد تا بروتو سرمربی تیم ملی ایتالیا اعلام کند که درس بسیار بزرگی از ولاسکو آموخته است.

سایت رسمی والیبال ایتالیا هم از حضور ولاسکو در ایتالیا و موفقیتش به عنوان برتری چشمان ببر در شکار ایتالیایی یاد کرد. در این گزارش آمده است مثل اینکه بازی به جای ایتالیا و شهر مودنا در ایران و شهر تهران برگزار می شد ایرانیان حاضر در سالن یکصدا از تیم کشورشان حمایت کردند و تیم ملی والیبال ایتالیا را درهم کوبیدند ایران در این بازی بسیار زیبا ظاهر شده و ولاسکو بار دیگر توانست با توانایی های خاص خود در مربیگری تحسین همگان از جمله حریف خود را برانگیزد .از نظر فنی ایران در بحث دفاع و حمله بسیار کامل و تمام عیار ظاهر شد و ایتالیا در مقابل این دفاع و حمله بسیار عالی کاملاً متزلزل بوده و نتوانست مقابل سرویس های عالی و بسیار خوب والیبالیست های ایرانی موفق پیش رود.

در ادامه این گزارش آمده است که ایران در این بازی نه تنها در حمله و دفاع، موفق پیش رفت بلکه در هوش و ذکاوت هم نسبت به ایتالیایی ها موفق تر حرکت کرده و هرچند که ایتالیا هم در طول این بازی توانست در بحث دفاع کمی موفق تر پیش رود ولی باز هم شکننده بود و نتوانست در طول این بازی تأثیرگذار پیش رود.

مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از شکست تیمش مقابل ایران گفت: ایران بسیار خوب و شایسته در این مسابقه حاضر شد و توانست قدرتش را خیلی خوب به کار گیرد. اعتراف می کنم که هرگز انتظار چنین عملکردی را از تیم ملی ایران نداشتم هرچند که این هم درس بسیار بزرگی برای من و بازیکنانم بود تا در ادامه با دقت، توجه بیشتری پیش رویم.

در ادامه بیرارللی بازیکن شماره یازده تیم ملی والیبال ایتالیا هم گفت: ایرانیها خارق العاده بودند و با تمام توان و قدرت به ایتالیا آمده و خود را برای این بازی آماده کرده بودند ما هم در این بازی فرصت هایی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده لازم را داشته باشیم و تاوان بسیار سنگینی پس دادیم.

منبع : yjc


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 تير 1392برچسب:هوش , ایرانی ها , سر, ,والیبال,شکست ایتالیا,پیروزی ایران, توسط بهزاد

ابزار پرش به بالا